Naslovna Izdvajamo HET ne štedi na reklamiranju i propagandi: Više od 23 hiljade KM...

HET ne štedi na reklamiranju i propagandi: Više od 23 hiljade KM za ATV

0
Izvor: Direkt

„Hidroelektrane na Trebišnjici“ ne štede na reklamiranju i propagandi, pa su nakon ugovora sa „Herceg televizijom“, sklopile okvirni sporazum sa „Alternativnom televizijom“ vrijedan 23.400 maraka sa PDV-om.

I ovoga puta HET je u tenderu naveo uslove koji su pogodovali ATV-u, pa je bilo izvjesno da će posao dobiti baš ova medijska kuća, što je „Direkt“ i najavio u jednom od prethodnih tekstova.

Naštimanim tenderom, u maju ove godine, HET je novac za medijske usluge i reklamiranje dao i lokalnoj „Herceg televiziji“ vrijedan 40.945 maraka sa PDV-om. Isti iznos od ovog zavisnog preduzeća „Herceg TV“ dobio je i prošle godine.

Iako precizno navođenje uslova u tenderima predstavlja kršenje člana 44. Stava 2. Zakona o javnim nabavkama, direktor HET-a Gordan Mišeljić za naš portal ne želi da govori na ovu temu. Kada je, nedavno, dodijelio posao „Herceg TV-u“ samo je kratko, uz osmijeh, poručio da poznaje Zakon o javnim nabavkama i da smatra da on nije prekršen.

ATV i „Herceg TV“ već tri godine za redom sklapaju ugovore i sa ERS-om RS, a samo ove godine za medijske usluge i reklamiranje dobile su okvirni sporazum vrijedan 105.300 maraka sa PDV-om. Generalni direktor ERS-a RS Luka Petrović tada je za „Direkt“ rekao da je ovom javnom preduzeću ovakvo oglašavanje potrebno zbog potrebe za „većom prisutnosti u medijima koji izvještavaju istinito“.

„Uvažavajući činjenicu da pojedini mediji iznose toliko neistina i da mi nismo prisutni u medijskom prostoru, nama je interes da se pruži što više vijesti. Nama, kao Elektroprivredi, kao najjačem sistemu u Republici, neophodno je da plasiramo tačne informacije od ljudi koji su zaduženi za procese u toj instituciji, a ne da se sluša po čaršiji i priča kako se kraducka, a niste otišli u Elektroprivredu da provjerite da li se to stvarno negdje kraducka kao što vi želite da kažete“, kazao je ranije Petrović.

Navedene televizije omiljene su i Gradu Trebinju koji je samo u ovoj godini „Herceg TV-u“ za medijske usluge dao 45.686 maraka javnog novca računajući PDV.

Mirko Ćurić (lijevo) i Luka Petrović

Zaključno sa okvirnim sporazumom koji je ATV dobio od HET-a, navedene televizije u proteklih pet godina od ovog zavisnog preduzeća te Elektroprivrede RS i Grada Trebinja dobile su više od 670.000 maraka javnog novca. U svakom od poslova bile su jedini ponuđači.

ATV od nedavno je u potpunom vlasništvu firme „Prointer“ koja je povezana sa Igorom Dodikom, sinom člana Predsjedništva BiH i predsjednika SNSD-a Milorada Dodika„Herceg TV“ u formalnom je vlasništvu Vladana Mastilovića, rođenog brata odbornika trebinjskog SNSD-a Milutina Mastilovića.

POSTAVI ODGOVOR

молимо унесите свој коментар!
овдје унесите своје име