Naslovna Izdvajamo Podobnima od ERS-a: 105 hiljada maraka za „izvještavanje istine“

Podobnima od ERS-a: 105 hiljada maraka za „izvještavanje istine“

0
Izvor: Direkt

Elektroprivreda Srpske sklopila je okvirni sporazum sa Alternativnom i Herceg televizijom, vrijedan 105.300 maraka sa PDV-om, za usluge izvještavanja i medijskog predstavljanja te usluge neposrednog marketinga. Ove dvije televizije bile su jedini ponuđači, čime je potvrđeno pisanje „Direkta“ da je ERS RS uslove tendera prilagodila baš njima.

ERS RS okvirni sporazum sa ATV-om i Herceg televizijom sklopila je na godinu dana, do 26. maja 2022. godine. Ovo je treća godina za redom kako ERS daje novac navedenim televizijama, s tim što je ATV sa ovim javnim preduzećem imala okvirni sporazum i 2017. godine. Kroz pet tendera ove dvije televizije od ERS-a do sada su dobile više od 150.000 maraka. I ovoga puta, ERS je u tenderskoj dokumentaciji stavio toliko precizne uslove za ponuđače da na njih mogu odgovoriti samo ove dvije televizije.

Upitan zbog čega je „Elektroprivredi“ potrebno ovakvo oglašavanje, Petrović je ranije za „Direkt“ rekao da im je potrebna veća prisutnost u medijima koji izvještavaju istinito.

„Uvažavajući činjenicu da pojedini mediji iznose toliko neistina i da mi nismo prisutni u medijskom prostoru, nama je interes da se pruži što više vijesti. Nama, kao Elektroprivredi, kao najjačem sistemu u Republici, neophodno je da plasiramo tačne informacije od ljudi koji su zaduženi za procese u toj instituciji, a ne da se sluša po čaršiji i priča kako se kraducka, a niste otišli u Elektroprivredu da provjerite da li se to stvarno negdje kraducka kao što vi želite da kažete. Slobodno se prijavite i vi (na tender, prim. aut.), i vjerujem da ćete biti nagrađeni, ali izvještavajte samo istinu“, kazao je Petrović za „Direkt“.

Ne uključujući ovaj okvirni sporazum, ATV i Herceg televizija u proteklih pet godina su od ERS-a, „Hidroelektrana na Trebišnjici“ i Grada Trebinja dobile skoro pola miliona maraka javnog novca za medijske usluge i reklamiranje.

ATV od nedavno je u potpunom vlasništvu firme „Prointer“ koja je povezana sa Igorom Dodikom, sinom člana Predsjedništva BiH i predsjednika SNSD-a Milorada Dodika. „Herceg TV“ u formalnom je vlasništvu Vladana Mastilovića, rođenog brata odbornika trebinjskog SNSD-a Milutina Mastilovića.

POSTAVI ODGOVOR

молимо унесите свој коментар!
овдје унесите своје име